Młode świnki morskie

Samczyka musiałam oddzielić od matki i sióstr, gdyż był bardzo niegrzeczny.  Teraz przeżywa kryzys i bardzo krzyczy nawołując rodzinę. No cóż los chłopców jest ciężki, często go wyciągam ale ona nawet u mnie na rękach krzyczy. Myślę, że tak za dwa, trzy dni się uspokoi.

 

Młoda świnka morska

Zauważyłam coś ciekawego samiczka obrasta w futro bardziej niż rodzeństwo przez co zrobiła się z niej taka włochata kulka. Zdjęcie może tego nie pokazywać ale jak ją dotykam to naprawdę ma sporo tego włosia. Na rękach siedzi spokojnie. Ostatnio nawet jadła marchewkę z mojej ręki.

Młoda samiczka

No i czarna samiczka jest największa z całego rodzeństwa waży już 200 gram. Kiedy mam ją na rękach to czuję jej porządnie zaokrąglony brzuch. Ona zdecydowanie lubi dużo jeść i z pewnością będzie to spora świnka morska.

Czarna młoda świnka morska

Zdjęcia zrobiłam z ręką żebyście widzieli jaki rosną świnki. Mnie najbardziej podoba się czarnuszka, a Wam?

 

One thought on “Młode świnki morskie

Skomentuj

