Świnki morskie to małe leniuszki

Świnki morskie bardzo lubią się wylegiwać z pełnym brzuszkiem. Moje świnki bardzo dobrze czują się przy mnie i chętnie śpią u mnie na rękach. Kuro bardzo lubi wchodzić mi pod ubranie i tam sobie smacznie śpi. Jak widać na załączonym zdjęciu poniżej.

Kuro śpi pod ubraniem

Szczęśliwy Kuro na rękach

Shiro udało mi się uwiecznić w nietypowej pozie do spania.

Shiro podczas drzemki

Shiro śpi na boku

Dodam jeszcze że Kuro nie jest chętny do spacerowania po za klatką chyba, że wypuszczę Shiro wtedy za nią chodzi.

Shiro zdecydowanie jest ciekawsza świata i samodzielnie odwiedziła nawet kuchnię, Kuro spaceruje tylko po pokoju i to z wielką niechęciom.

Ile śpi świnka morska?

Świnka morska w ciągu doby przesypia ok 4-6h z czego większość snu to drzemka. Dodatkowo świnki morskie bardzo lubią się wylegiwać i odpoczywać co może wynikać z nudzenia się. Ponieważ w naturze świnka morska musi się nachodzić za poszukiwaniem pożywienia, a w klatce ma je na wyciągnięcie pyszczka.

Skomentuj

