Małe problemy

Shiro uprawia jogging po klatce. Wybiega z domku robi rundkę po całej klatce i wraca do domku. Powtarza tę czynność wielokrotne, ale jak chce ją złapać to się chowa. Gdy ją postawiłam na podłodze poszła do konta i tam siedziała. Najwyraźniej lubi biegać po swoim małym domowym zaciszu.

Zauważyłam, że samiczka ma brudny nos, który wyczyścił mój mąż. Jednak kolejnego dnia znów był brudny, do tego jedno oko zamyka i trochę jej ropieje dlatego zabierzemy ją do weterynarza.

W porównaniu do Kuro je trochę słabo, ale jest bardzo żywa więc myślę pozytywnie i uważam, że nie jest to coś poważnego. Podejrzewam przeziębienie lub jakieś początki grzybicy.

Niestety takie objawy świadczą o niedoborze witaminy C. Dodamy jej nieco sztucznej do picia, aby się wzmocniła. Chociaż jestem przeciwna podawaniu zwierzętom jak i ludziom sztucznych witamin to czasem trzeba zmienić postępowanie.

Dodatkowo do domku daliśmy jej sianko, żeby się w nim zakopała i grzała.

Na 100% już wiemy, że Shiro nie jest w ciąży z żadnym bratem co mnie uspokoiło. Potomstwo z spokrewnionych par często jest chorowite.

Kuro wygląda zdrowo ale z racji, że klatki stoją obok siebie to też go zabierzemy do weta na przegląd.

Skomentuj

